O nás
Filmy
Filmy 2024
Filmy 2023
Filmy 2022
Filmy 2021
Filmy 2020
Filmy 2019
Filmy 2018
Mimo kino
Mimo kino 2024
Mimo kino 2023
Mimo kino 2022
Mimo kino 2021
Kritici
Ceny
2023 – 14. ročník
2022 – 13. ročník
2021 – 12. ročník
2020 – 11. ročník
2019 – 10. ročník
2018 – 9. ročník
2017 – 8. ročník
2016 – 7. ročník
2015 – 6. ročník
2014 – 5. ročník
2013 – 4. ročník
2012 – 3. ročník
2011 – 2. ročník
2010 – 1. ročník
Kontakt
Menu
O nás
Filmy
Filmy 2024
Filmy 2023
Filmy 2022
Filmy 2021
Filmy 2020
Filmy 2019
Filmy 2018
Mimo kino
Mimo kino 2024
Mimo kino 2023
Mimo kino 2022
Mimo kino 2021
Kritici
Ceny
2023 – 14. ročník
2022 – 13. ročník
2021 – 12. ročník
2020 – 11. ročník
2019 – 10. ročník
2018 – 9. ročník
2017 – 8. ročník
2016 – 7. ročník
2015 – 6. ročník
2014 – 5. ročník
2013 – 4. ročník
2012 – 3. ročník
2011 – 2. ročník
2010 – 1. ročník
Kontakt
Search
Search
Minulé ročníky
Nehádejte se! Proč Světýlka dokážou otřást hlavně rodiči
Existenciální reflexe mladých filmařů
Film Velký finále PSO srší energií a humorem
Mord
Česká Světýlka jsou půvabný koncept, který bude každý vnímat jinak
Vlny Jiřího Mádla střídají komorní dění v Československém rozhlasu s velkofilmovými válečnými výjevy
Portrét kapely Tata Bojs chtěl být odvázanější. Jeho síla je ve zvládnutí jedné klíčové složky
Světýlka
tata_bojs.doc
V Mordu je talent. Český debut zve publikum na rodinnou zabijačku v pohraničí
Tarot a terapie
Vlny v kinech
Pečovat, ne vracet rány
Světýlka
Velký finále PSO