Semecký Petr

RECENZE: DŮVĚRNÝ NEPŘÍTEL SMĚŠNĚ VYKRÁDÁ ODJINUD A NUDÍ

Problémem je spíše scenáristická zoufalost, která je v Důvěrném nepříteli natolik tristní, že se budete divit, že má film ročník výroby 2018.

To nejhorší na úvod roku? Renč dostál názvu, jeho nový film JE zoufalý

Není to vtipné, není to zábavné, je to pouze ubíjející svou zakonzervovaností ve stereotypech a šovinismu, který je ostatně pro Renčovy filmy typický…

RECENZE: Z FILMU O JANU PALACHOVI VÁS BUDE MRAZIT. DO DUŠE VŠAK PALACHOVI NENAHLÉDNETE

Točit film o jedné z nejvýraznějších civilních obětí v historii Československa je samo o sobě oříšek.

RECENZE: TANEČNÍ BLBINA BACKSTAGE UKAZUJE, JAK SI PADESÁTNICE PŘEDSTAVUJE FILM O MLADÝCH

Zkrátka naprostá pitomost, která se dá doporučit snad jen zatvrzelým masochistům a lidem, co netuší, co se svými dvěma vydřenými stokorunami.

Dokument Mečiar rekapituluje vzestupy a pády populismu na Slovensku

Nvotová od počátku nezastírá, že je její dokument výrazně subjektivním dílem, kterým se režisérka sama vyrovnává se svým pohledem na slovenskou politiku.
Semecký

Filmový publicista a editor, spoluprovozovatel webu NahatýManatý.cz

Poprvé profesně publikoval již během studií na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy v Literárně kulturním časopise H_aluze a na serveru HDmag.cz, který dva roky vedl jako šéfredaktor.
Od roku 2015 vedl kulturní rubriku Eurodeník.cz, kde působí od roku 2017 jako editor. Od roku 2018 působí v redakci Filmtoro.cz, podílí se na provozu prokrastinačního magazínu NahatýManatý.cz a externě přispívá do časopisu Cinepur. V roce 2016 působil jako dramaturg u režijního debutu Jiřího Sádka Polednice.