zasloužilý bývalý člen: Semecký Petr

Králové videa – Povedený dokument o fenoménu rychlodabingu?

Překvapivě profesionálně udělaný dokument pro nostalgiky i neznalce.

Bez vědomí: Nejočekávanější seriál roku chce být českým Černobylem

Režisér Ivan Zachariáš se úkolu oživit rok 1989 chopil důstojně a nabízí atmosférickou, civilní podívanou, která se silně inspirovala špionážními thrillery 70. let.

RECENZE: DŮVĚRNÝ NEPŘÍTEL SMĚŠNĚ VYKRÁDÁ ODJINUD A NUDÍ

Problémem je spíše scenáristická zoufalost, která je v Důvěrném nepříteli natolik tristní, že se budete divit, že má film ročník výroby 2018.

To nejhorší na úvod roku? Renč dostál názvu, jeho nový film JE zoufalý

Není to vtipné, není to zábavné, je to pouze ubíjející svou zakonzervovaností ve stereotypech a šovinismu, který je ostatně pro Renčovy filmy typický…

RECENZE: Z FILMU O JANU PALACHOVI VÁS BUDE MRAZIT. DO DUŠE VŠAK PALACHOVI NENAHLÉDNETE

Točit film o jedné z nejvýraznějších civilních obětí v historii Československa je samo o sobě oříšek.

RECENZE: TANEČNÍ BLBINA BACKSTAGE UKAZUJE, JAK SI PADESÁTNICE PŘEDSTAVUJE FILM O MLADÝCH

Zkrátka naprostá pitomost, která se dá doporučit snad jen zatvrzelým masochistům a lidem, co netuší, co se svými dvěma vydřenými stokorunami.

Dokument Mečiar rekapituluje vzestupy a pády populismu na Slovensku

Nvotová od počátku nezastírá, že je její dokument výrazně subjektivním dílem, kterým se režisérka sama vyrovnává se svým pohledem na slovenskou politiku.

Režisér Jan Vejnar o filmu Figurant a nové znělce kina Aero

Jan Vejnar získal několik ocenění za svůj krátký film Figurant, rovněž vytvořil znělku pro kino Aero. Jak obojí vzniklo a jak se žije mladým tvůrcům?

PODCAST: S V. Markem o letní sezóně kin, Tenetu a podzimu s koronavirem

O poučení z první vlny s Vojtou Markem z distribuční společnosti Bioscop.

Jak vznikají filmy a reklamy během COVIDu

Svoje zážitky z covidových natáčení přišla povyprávět produkční Anna Kopecká.
Semecký

Filmový publicista, šéfredaktor Filmtoro.cz

Poprvé profesně publikoval již během studií na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy v Literárně kulturním časopise H_aluze a na serveru HDmag.cz, který dva roky vedl jako šéfredaktor. Vedl kulturní rubriku Eurodeník.cz a od roku 2018 působí v redakci serveru Filmtoro.cz, zaměřeného na streamovací služby. Od roku 2019 zastává pozici šéfredaktora. V roce 2016 rovněž působil jako dramaturg u režijního debutu Jiřího Sádka Polednice.