Aronová Alice

Zahradníkův rok: krutá realita zabalená do absurdního humoru

Výtečný Oldřich Kaiser, nádherné záběry proměňující se přírody, velmi aktuální téma a neobvyklý tvar filmu. 

Patetická eko moralitka jako od začínajícího tvůrce

Mnoho témat, mnoho motivů, které jdou do ztracena, mísení žánrů…

Ohledávání hran lidské důstojnosti. A různé pravdy

Černá komedie nabízí svižné dialogy a poetiku všedního dne nahlíženou s ironií a sarkasmem.

Art týden: film Úsvit Matěje Chlupáčka

Je na tom vidět nákladná produkce, film je precizně dodělán v postprodukci. Ale bohužel herci občas nemají co hrát.

Bod obnovy

Bod obnovy je sci-fi kriminálka s filosofickým a orwelovským přesahem.

Zkouška umění

Film nabízí groteskní, nikoliv zesměšňující pohled, je natočen s nadhledem a pokorou.

Můj otec Antonín Kratochvíl

Je to film o svobodě, ale také je v něm možnost, jak interpretovat jeho fotky. Je to tedy i film o tvorbě a díky tomu

V síti

Výkon tří dívek je obdivuhodný. Výborná je i práce v ateliéru, prostředí je věrohodné. Film je neuvěřitelně emotivní a diváka neustále mrazí.

Bourák

Ondřej Trojan vychází z poetiky divadla Sklep, která zestárla a hlavně není únosná pro filmový tvar. Řada skečů pro plynulost děje nestačí.

Krajina ve stínu

Máte pocit, že se díváte na oživlé dobové fotografie.

Na střeše

Je to příběh dvou osamělých jedinců a my sledujeme jejich proměnu.

Hovory s TGM

Film je jednou velkou debatou, o světě, o politice, o Češích. A zároveň osobní debatou o lásce, o ženách, o intrikách.
Aronova foto

Filmová historička, pedagožka a novinářka  

Absolvovala Pedagogickou fakultu a Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze (obor filmová věda). Doktorát získala na FAMU. Od roku 1998 pracovala jako dramaturgyně na filmových přehlídkách a festivalech. Působila jako redaktorka v Českém rozhlasu 6 a České televizi (Kinobox, Filmkompas). Přispívá recenzemi do pořadu Mozaika na stanici Vltava Českého rozhlasu. Pracuje jako PR distribuční společnosti CinemArt a pražských kin Atlas a Evald. Přednášela či přednáší na Literární akademii, Metropolitní univerzitě v Praze, Vysoké škole kreativní komunikace v Praze. Od roku 2017 působí jako expert Státního fondu kinematografie. Jako historička se specializuje se na problematiku židovské kinematografie.