Kordík Tomáš

RECENZE: ARISTOKRATKA VE VARU

Pokračování Poslední aristokratky se nese v dosti podobném, laskavém duchu.

RECENZE: TADY HAVEL, SLYŠÍTE MĚ?

Tady Havel, slyšíte mě? je film, u jehož sledování se nelze ubránit myšlence, že někdo jako Václav Havel tady teď hodně chybí.

RECENZE: MANŽELÉ STODOLOVI

Jednosměrná výprava do nitra temnoty lidské duše. 

RECENZE: KARLOS

Slogan, který se objevuje na cool povedeném plakátu, tak docela nereflektuje to, co uvidíme v samotném dokumentu.

RECENZE: SUCHO

V téhle své novince zachází Bohdan Sláma nejdál, co kdy byl. A to z několika úhlů pohledu. 

RECENZE: BRATŘI

Tenhle počin je dostatečně kvalitní na to, aby nepochybně znovu probouzel emoce. 

RECENZE: LÍTÁ V TOM

Tahle novinka nabídne o dost víc možností se usmát i zasmát. A navíc se dočkáme několika vizuálně velmi povedených nápadů.

RECENZE: TANCUJ, MATYLDO

Tvůrci ukazují, jak to chodí, přičemž neříkají, co je a co není správné. To si každý rozhodne dle svého vlastního uvážení.

RECENZE: TAJEMSTVÍ A SMYSL ŽIVOTA

Do značné míry se jedná o 150 minut trvající smršť filozofických i filozofujících otázek o obecných věcech.

SPECIÁL: MOJE NOVÁ TVÁŘ

Tenhle dokument fakticky nelze sledovat bez emocí, které se zřejmě budou u většiny střídat v šírší škále. 

RECENZE: ÚSVIT

Úsvit je film, jaký chce vyvolat diskuze a nepochybně má dostatečné kvality na to, aby je vyvolal.

RECENZE: BOD OBNOVY

Tvůrci nechtěli příběh překombinovat, jenže do jisté míry se právě tohle stalo.

RECENZE: HADÍ PLYN

Tenhle počin by se dobře vyjímal akorát na Festivalu otrlého diváka. Zamrzí.

RECENZE: BRUTÁLNÍ VEDRO

Podstatnější je, že ač všechno asi nedopadlo úplně podle představ, tenhle počin pořád baví. 

RECENZE: NĚMÁ TAJEMSTVÍ

Němá tajemství jsou filmem, který sliboval silný zážitek a mezinárodní přesah. To druhé dodává, to první nedodává.

RECENZE: ONEMANSHOW: THE MOVIE

Pořád však platí, že se nejedná o nezajímavý film. Za předpokladu, že vás nepřinutí stát se tím desetiletým klučinou.

RECENZE: DVĚ SLOVA JAKO KLÍČ

Dvě slova jako klíč trochu kostrbatě pracují s časem a k tomu se nevyhnou zbytečným replikám, nicméně mají jednu obrovskou přednost. Konkrétně jde o střihovou skladbu.

RECENZE: ŽIVOT PRO SAMOUKY

Život pro samouky je další ukázkou toho, jak to dopadá, když se filmaři spokojí s málem.

RECENZE: MUŽ, KTERÝ STÁL V CESTĚ

Muž, který stál v cestě je film, který nelze příliš srovnávat se seriálem České století. 

RECENZE: GRAND PRIX

Film funguje jako celek.

RECENZE: STOP TIME

Stop Time by býval asi taky zasluhoval větší intervenci ze strany režiséra, který se měl aktivně ptát objektů svého zájmu.

Recenze: Velké nic

Velké nic má být tragikomedií, která však potvrzuje, že krize odkrývá skutečný charakter člověka a že lidé můžou mít na jednu věc nejrůznější reakce.

RECENZE: DĚTI NAGANA

Děti Nagana mají v podstatě jedinou hodně výraznou vadu, kterou představuje střihová skladba.

RECENZE: PŘÁNÍ K NAROZENINÁM

Přání k narozeninám je poněkud rozpačitý film, jaký zase doplácí na nepromyšlenost.

RECENZE: OSTROV

Ostrov je spíše jen lehce odlehčené survivor romantické drama, kdy při sledování neřešíme, co je na takovéto situaci vtipné, jako to, co bychom v ní sami udělali.

RECENZE: ZA VŠÍM HLEDEJ ŽENU

Za vším hledej ženu se bohužel nevyhne tomu nešvaru, že tvůrci nedokážou udržet přirozené situace.

RECENZE: NEJVĚTŠÍ DAR

Zatímco leckteré další současné tituly se za pohádku v podstatě pouze vydávaly, Největší dar jí opravdu je (ač se taky zabývá smrtí).

RECENZE: VÁNOČNÍ PŘÍBĚH

Jo, zhruba takhle by měl vypadat ideální vánoční filmeček.

RECENZE: BĚŽNÁ SELHÁNÍ

Další důkaz toho, že to, že je film oceněný na předním světovém festivalu, ještě neznamená, že je doopravdy kvalitní.

RECENZE: ADAM ONDRA: POSUNOUT HRANICE

Tento dokument je – navzdory profesi hlavního protagonisty – bohužel značně neakční.

RECENZE: IL BOEMO

Velmi ambiciózní český film, který se soustředí na dosti zajímavý osud skladatele Josefa Myslivečka.

Recenze: Banger.

Adam Sedlák teprve s Bangerem. prokázal, že se jeho další tvorbu rozhodně vyplatí sledovat, protože osobní cesta postav do pekla je podána vyzráleji.

RECENZE: PRINC MAMÁNEK

Původní Arabela Jana Nagyová si pro svůj velký herecký comeback snad ani nemohla přát nevšednější a v jistém smyslu i modernější projekt.

RECENZE: CILIVIZACE – DOBRÁ ZPRÁVA O KONCI SVĚTA

Dosti neobvyklý český dokument, který jakoby se někdy výrazně odkláněl od svého prvotního tématu.

RECENZE: INDIÁN

Ve filmu nikdy není dobré, když se jeho tvůrci snaží sdělit něco seriózního nebo dokonce vznešeného, ale přitom na to nejsou dostatečně zruční.

RECENZE: SPOLU

Spolu je spíše komorní film s minimalistickou hudbou, ale zároveň taky s velkým přesahem.

RECENZE: WEBSTEROVI VE FILMU

Velká nevýhoda spočívá v tom, že celý tento animák jest extrémně nevtipný. Velká výhoda spočívá ve vynikajícím českém znění.

RECENZE: JAN ŽIŽKA

Jan Žižka patří k filmům, které se musí vidět na velkém plátně, a to klidně i opakovaně!

RECENZE: PLANETA PRAHA

Tvůrci Planety Česko dodali do kin další vcelku unikátní dokument.

RECENZE: ARVÉD

Tenhle český film je určitě jiný, než naprostá většina ostatních. Ale to ještě neznamená, že je vynikající.

RECENZE: SRDCE NA DLANI

Tvůrci patrně chtěli natočit přímo filmeček, který bude miloučkým a ještě miloučtějším, až bude nejmiloučtějším na celém světě.

RECENZE: JAN KOLLER – PŘÍBĚH OBYČEJNÉHO KLUKA

Jak ryze po obsahové, tak po filmařské stránce je dokument natolik poutavý a povedený, že míří na velké plátno, kam rozhodně patří.

RECENZE: KDYBY RADŠI HOŘELO

Myšlenka, resp. myšlenky jsou dostatečně nosné a aktuální na to, aby film na delší dobu uvíznul v paměti.

RECENZE: VELKÁ PREMIÉRA

Film nabízí potencionálně nosné „subploty“, které by bývaly stály za delší prozkoumání, potažmo méně přímočaré rozuzlení.

RECENZE: PREZIDENTKA

Že se zasmějeme maximálně dvakrát, by ještě nemuselo vadit, kdyby se film řadil mezi ty, které pohladí svou miloučkostí. Jenže to se nestane.

RECENZE: PÁNSKÝ KLUB

Pánský klub nedělá zbytečné odbočky a prvoplánově se zabývá jenom tím, co je uvedeno v synopsi.

RECENZE: PO ČEM MUŽI TOUŽÍ 2

Sledujeme do značné míry vaření z vody, při kterém je nutné utíkat od tématu.

RECENZE: VYŠEHRAD: FYLM

Vyšehrad: Fylm je určitě hodně fajn v tom, že na rozdíl od většiny současných tuzemských komedií dostaneme příležitost se upřímně zasmát o hodně víc než třikrát.

RECENZE: STÍNOHRA

Stínohra je film, který má i nesporné klady, které ve finále převažují. Vedle hudby, lokace s „jezírkem“ a syrovější atmosféry jsou to mimořádně přesvědčivé herecké výkony.

Recenze: Betlémské světlo

Betlémské světlo je poměrně zvláštní v tom, že jsem měl možnost ho vidět už dvakrát, přičemž druhé zhlédnutí bylo o poznání líbivější.

RECENZE: POSLEDNÍ ZÁVOD

Možná, že by to bývalo chtělo několik milionů do rozpočtu přidat, ale i s takhle omezenějšími prostředky vzniknul film, jaký by rozhodně neměl zapadnout.

Recenze: Mimořádná událost

Celkově vzato se tahle jízda cestou poněkud zasekává, a navzdory některým fikaným nápadům, očekávání ke své nelibosti nesplní.

Recenze: Hrana zlomu

A takhle to dopadá, když se u nás natočí něco jiného, než bizarní komedie nebo existenciální drama. Konkrétně se vydáváme cestou nechronologicky vyprávěného thrilleru.

Recenze: Shoky & Morthy: Poslední velká akce

Shoky & Morthy sice pobaví několika vtipně legračními věcmi, ale jeho přednost spočívá hlavně v tom, že přichází ve správný čas, protože cílová skupina v současnosti není malá.

Recenze: Kurz manželské touhy

Kurz manželské touhy je další lidová komedie, jejímž velkým přínosem by mohl být fakt, že probudí diváky a přinutí je si uvědomit, že to přece musí

Recenze: Jan Werich: Když už člověk jednou je

Poctivý obsáhlý dokument o významném českém herci.

Recenze: Marťanské lodě

Tahle romance je poměrně netradiční a velmi pěkně natočená. Jenom by jí prospělo, kdyby méně uváděla situace, které se opravdu staly, a více sázela na

Recenze: Okupace

Zajímavé drama se satirickými prvky a velice dobrými hereckými výkony, které si občas sámo sobě hází klacky pod nohy.

Recenze: Mstitel

Není to taková ta současná česká (tuctová) komedie, ale zřejmě to nebude ani titul, na jaký by se dlouhé roky vzpomínalo.

Zátopek

Zátopek je film, od kterého se čekalo hodně a který ta očekávání rozhodně splňuje.

Atlas ptáků

Jenom zamrzí některé ty nevhodné, protože nezáměrně úsměvné repliky, a ta občasná kostrbatá východiska z té slepé uličky.

Moje slunce Mad

Režisérka Michaela Pavlátová vypráví tenhle příběh velice poutavým a maximálně zkušeným způsobem, díky čemuž spolehlivě po celou dobu udrží pozornost.

Večírek

Film potěší tu sortu diváků a divaček, které baví, když někdo takříkajíc „čeří vodu“. Postavy jsou poněkud divné, ale přesto zaujmou.

Lidi krve

Díla, která mají, co říct, často potřebují dozrát. A když se ono dozrání nepodaří po několika dnech, mělo by to napravit další zhlédnutí.

Kryštof

Kryštof nezapře, že samotné natáčení probíhalo rychle a že se v té rychlosti patrně zapomnělo na některé dost podstatné scény.

Cesta domů

Cesta domů, jakkoli ten název může skrývat vícero významů, je upřímný počin o temných věcech, na které však nahlíží se vcelku netradičním humorem.

Jedině Tereza

Další z nekonečné řady českých filmových komedií 21. století, která se delší dobu drží ve vcelku příjemných kolejích, aby nakonec totálně ustřelila k bizarnosti.

Karel

Olga Malířová Špátová nezapře svůj filmařský talent, tj. nejde jen o mluvící hlavy, ale dočkáme se kupříkladu některých lyričtějších motivů.

Prvok, Šampon, Tečka a Karel

Nakonec se nejedná o oddychovku, u které bychom dostali příležitost se víckrát zasmát.

Minuta věčnosti

Stačí nevšední a chytře rozpracovaný námět v kombinaci s dostatkem kreativity a zaujetí pro věc.

Chyby

Jak správně podotýká režisér, je rozdíl mezi romancí a romantikou. Ještě přesněji dodává, že romance nemusí být vždycky jenom příjemná.

Gump – pes, který naučil lidi žít

Gump je film, od kterého zřejmě mnozí dostanou přesně to, co od něj čekali. Čili to znamená, že ani nezklame, ani nenadchne.

Ženská na vrcholu

Ženská na vrcholu obsahuje pasáže, během kterých to vypadá, že sledujeme školní cvičení studentů druhého ročníku filmové školy.

Recenze: Adelheid

Adelheid se určitě dá přiřadit k těm úplně nejlepším dílům, jaké u nás v šedesátých letech vznikly.

Speciál: O pěti českých dokumentech… Část první

Vedle hraných filmů si také v minulém roce našlo tradičně cestu do kin několik dokumentárních. Většina z nich se prezentuje nejen pozoruhodným tématem, nýbrž i zpracováním.

Krajina ve stínu

Třebaže se v Krajině ve stínu objevují nosná témata jako nenávist, zloba nebo lhostejnost, a třebaže nechybějí některé krutější scény – viz poprava, film postrádá větší sugestivitu.

Princezna zakletá v čase

Princezna zakletá v čase je i přes některé neduhy vcelku svěží sázkou na nejistotu, která vyšla.

Smečka

Takhle asi zní děj docela tuctově, ale to jenom proto, že je to fakticky docela tuctové. Naštěstí kladné stránky převažují.

Bábovky

Nejdůležitější je, že ač se to na první pohled může zdát až neuvěřitelné, tvůrcům se podařilo celý tenhle vztahový propletenec přehledně udržet.

Šarlatán

U biografií je vždycky ošemetné vyzobat to podstatné. Scenáristovi Markovi Epsteinovi se to podařilo. Trochu složitější je to s režií Agnieszky Holland.

Havel

Slávek Horák jest nesmírně talentovaným filmařem, který nad svými díly přemýšlí komplexně. Scénář je velice dobře napsaný, dialogy i jednotlivé repliky častokrát trefně udeří hřebíček na

Špindl 2

Pokračování té úžasné zimní „komedie“ jsme snad ani nepotřebovali.

Kouř

Na první pohled to tak nemusí vypadat, ale všechno, co v Kouři uvidíme, má z dramaturgického i výpovědního hlediska své jasné opodstatnění.

Bourák

Jsem si jistý, že tenhle scénář líp zrežírovat a natočit nešlo!

Abstinent

Nelze se zbavit dojmu, že si tvůrci zvoleným tématem ukousli velké sousto. Nicméně na Abstinentovi můžeme vidět, že vznikal s obrovským nadšením.

Sněží!

Rozhodně se jedná o festivalový biják, neboť vedle té jakés takés dějové (rodinné) linky sází autorka také na lyriku a atmosféry.

Pláč svatého Šebestiána

Černobílá atmosféře docela pomohla, byť se nepodařilo naplno přesunout do středověku. Z části i proto, že všichni jsou pořád dost čistí.

Vlastníci

Vlastníci by mohli ideálně inspirovat další filmaře, neboť mají co říct.

Uzly a pomeranče

Uzly a pomeranče se primárně soustředí na starosti dospívání. A nutno dodat, že s tímto tématem uspěly tak napůl.

V síti

Dokumet V síti má přesně danou dramaturgii, jaká by se patrně příliš nelišila, ani kdyby na toto téma vzniknul regulérní hraný počin.

Zakleté pírko

Pořád se nejde zbavit dojmu, že byl natočen polotovar scénáře, nikoli jeho finální verze.

Modelář

Pakliže na plakátu stojí „Film Petra Zelenky (a jeho přátel)“, můžeme si být jistí tím, že bude originální, chytře napsaný, nepředvídatelný.

Tiché doteky

Eliška Křenková poprvé v hlavní roli. Navíc hned ve filmu s poměrně nejednoduchým tématem.

Nabarvené ptáče

Nabarvené ptáče je skvělý film, který však není pro každého.

Poslední aristokratka

Jaký je film, jehož trailer se opravdu hodně nepovedl?

Karel, já a ty

Film, který se hlásí k subžánru mumblecore.

Pražské orgie

Pokud dal někdo filmu nízké hodnocení, neznamená to, že by nechodil do školy, ale že byl zřejmě příliš pohodlný na to, aby se nad tím

Národní třída

Nový český film s vždycky výborným Hynkem Čermákem v hlavní roli.

Staříci

Staříci v sobě určitě mají schované pozoruhodné myšlenky, jenom se je nepodařilo plnohodnotně rozvinout.

Román pro pokročilé

Román pro pokročilé je prostě další nenáročnou a do zahraničí nevyvozitelnou podívanou.

Přes prsty

Ve finále lze za veliké plus označit skutečnost, že si nechce Přes prsty hrát na žádné inteligentní umělecké dílko.

Hodinářův učeň

Hodinářův učeň je jedna z nejfajnovějších pohádek, jaké u nás v době porevoluční vznikly. Vizuálně vypadá snad každý frame velice líbivě.

Teroristka

V dnešní době toto dílo udeřilo hřebíček na hlavičku a určitě si zaslouží pozornost!

Úhoři mají nabito

Film se prezentuje jako černá komedie a za těchto podmínek svůj účel splňuje na české poměry nadprůměrně. Dokonce i to serióznější závěrečné upozornění stojí za

LOVEní

Vedle vhodné hudby (tradičně silná složka počinů Karla Janáka) hodně zaujme, ba v některých momentech přímo uhrane Ester Geislerová.

Skleněný pokoj

Vždycky je hezké, když se v českém filmu objeví známé hvězdy, leč evidentně to zase ještě nezaručuje, že budeme svědky výjimečné podívané.

Léto s gentlemanem

Prosluněné záběry navozují pohodovou atmosféru a život na vesnici se i díky místním drbnám podařilo zachytit vcelku přesvědčivě.

Narušitel

Nový český film, jehož osmnáctiletý režisér se inspiroval příběhem svého dědy?

Na střeše

Na střeše bude i přes ty výtky dost možná nejoriginálnějším českým počinem z poslední doby z těch, co mají šanci oslovit i ryze mainstreamové diváctvo.

Ženy v běhu

Když takhle ženy běhají, je to vlastně docela fajn zábava …

Doktor Martin: Záhada v Beskydech

Důležité! Třebaže to dotáhnul až do samotného názvu, není Doktor Martin hlavní postavou tohoto filmu! Hrůza, děs a zoufalství, protože ho ztvárňuje Miroslav Donutil.

Chvilky

Jedna holka modrooká jen tak kouká před sebe. A následně postupně stráví Chvilky se svou starostlivou babičkou, se svou labilní matkou, se svým ženatým přítelem,…

Zlatý podraz

Klíčové nedostatky Zlatého podrazu by se daly docela dobře demonstrovat na tomto příkladu: Ve filmu se několikrát ukáže postava Američana, který lanaří Frantu do USA.

Toman

Režisér a producent Ondřej Trojan vlastně chtěl natočit v podstatě hraný dokument.

Hovory s TGM

Ti stvořili film, který je rozhodně mnohem vhodnější a srozumitelnější pro školní představení, než nedávný Toman.

Důvěrný nepřítel

Doplácí mimo jiné do značné míry zase na ten nešvar, kdy si režisér (potažmo producent) myslí, že je zároveň nejlepším scenáristou.

Všechno bude

Tvůrci ryze festivalového Rodinného filmu přicházejí s počinem, který se pohybuje kdesi na pomezí mainstreamu a artu, až se nakonec přikloní více k tomu artu.

Dvě nevěsty a jedna svatba

Je otázka, jestli takovéto laciné komedie vůbec potřebují tak kvalitní obsazení.

Pat a Mat znovu v akci

Pat a Mat znovu v akci je poněkud rozporuplný počin, který vyvolává otázky, jaké vůbec vyvolávat neměl.

Miss Hanoi

Miss Hanoi sice nepůsobí jako epizoda televizního seriálu, ale vlastně by bylo naopak hodně dobré, kdyby se v jeden takový proměnila.

Jan Palach

Na scénáři i režijní vizi se nepochybně dalo ještě zapracovat. Jde přece o celovečerní kinofilm, nikoliv o televizní cyklus typu České století.

ROZHOVOR: DIANA DULÍNKOVÁ

Velmi talentovaná česká herečka, která ve filmu Dvě slova jako klíč ztvárňuje jednu z nejdůležitějších postav. 

ROZHOVOR: GABRIELA MIKULKOVÁ

„Já jsem puzení být herečkou měla opravdu brzy, jen důvody proč jí chci být, se měnily.“

ROZHOVOR: TOMÁŠ VOREL

Film Cesta domů je k dispozici na nejrůznějších platformách, tak jsme v rychlosti vyzpovídali jejího režiséra.

Rozhovor: Jan Svěrák

Režisér filmu Betlémské světlo a jeho odpovědi na ty naše otázky, na které byl na premiéře čas.

Rozhovor: Bára Nimcová

Nejen o Cestě domů, jsme si povídali s Bárou Nimcovou, která v trilogii Cest hraje jednu z nejdůležitějších postav, ale zároveň je s Tomášem Vorlem taky spoluautorkou scénáře.

Rozhovor: Milan Šteindler

„Těší mě, že jsem byl součástí celé trilogie. Tomáš Vorel mě tak dostal konečně častěji do přírody,“ říká herec k filmu Cesta domů.

Rozhovor: Lucie Šteflová

Po deseti rokách jsme si u příležitosti premiéry filmu Cesta domů, ve kterém ztvárňuje Anynu Papošovou, znovu povídali se známou českou herečkou Luckou Šteflovou.

Exkluzivní rozhovor: Jan Prušinovský

Režisér populárních seriálů Okresní přebor a MOST! poskytnul FDb velmi zajímavý rozhovor…

Rozhovor: Miroslav Bambušek

Do kin vstoupil velmi netradiční počin nazvaný Lidi krve. Jeho režisér Miroslav Bambušek na poli celovečerního hraného filmu debutuje, jinak má bohaté zkušenosti s divadelním prostředím.

Exkluzivní rozhovor: Tomáš Vorel jr.

V kinech je stále Cesta domů, tak jsem si popovídali s hlavním hrdinou filmu. O vesnici, o lese, o Gymplu, o Vejšce, ale třeba i o Vietnamu.

Rozhovor: Michal Suchánek

V některých kinech je stále možné zhlédnout Večírek, takže nabízíme rozhovor s jeho autorem, byť v dosti zkrácené podobě, než jak bylo původně zamýšleno.

Rozhovor: Tomáš Hanák

Oblíbený český herec nechybí po Cestě z města a Cestě do lesa ani v Cestě domů, takže byla ideální příležitost se ho zeptat na celou řadu věcí…

Rozhovor: Irena Pavlásková

Pražské orgie před časem vyšly na DVD, vedle toho jsou ke zhlédnutí na Netflixu. Ideální doba pro rozhovor s režisérkou Irenou Pavláskovou.

Rozhovor: Ivan Trojan

„I když tam toho tance je třeba jenom pět minut, tak jsem na tom strávil půl roku,“ říká herec Ivan Trojan.

Rozhovor: Ondřej Trojan

„Neuměl jsem si domyslet, kolik úskalí skýtá žánr situační komedie,“ říká režisér Ondřej Trojan.

Rozhovor s Kristýnou Bokovou

„Když je to hezká práce, tak je úplně jedno, jestli je to dobovka nebo současnost,“ říká herečka Kristýna Boková o své roli ve filmu Toman.

Rozhovor s Kateřinou Winterovou

Sympatická herečka, která si ve filmu Toman zahrála nejvýraznější ženskou postavu.

Rozhovor s Jiřím Macháčkem

„Čistě teoreticky by mě zajímalo, jestli má na rukou krev,“ říká herec Jiří Macháček.

Rozhovor s Ondřejem Trojanem

S režisérem filmu Toman jsme mluvili nejen o tomto jeho nejnovějším projektu.

Speciál: O filmu Kibera: Příběh slumu

„Lidé na jedné straně Kibery říkají: „Na tu druhou stranu nechoďte, tam vás zabijou.“ Ale na té druhé straně říkají to samé,“ říká režisér Páv.

Rozhovor se Zdeňkem Viktorem

„A jinak se nám tam točilo fakt perfektně, protože lepší catering než v SAPĚ jsme nikde neměli,“ říká Zdeněk Viktor, režisér filmu Miss Hanoi.

Rozhovor s Eliškou Křenkovou

Známá česká herečka, která se ve filmu Všechno bude objevuje v roli stopařky Báry.

Olmo Omerzu: Rozhovor

„Ale ve Všechno bude hraje to auto velkou roli v tom, že je to vlastně jediné teplé místo, které ti kluci mají,“ říká Olmo Omerzu.

RECENZE: BUĎ CHLAP!

U většiny současných českých komedií se nelze zbavit dojmu, že producenti nedoporučovali scenáristům, aby jim napsání scénáře trvalo déle než jeden víkend.

O filmu Máme na víc

Dokument mapující nevydařenou cestu Michala Horáčka na Hrad.
imageresize

Recenzent a redaktor filmového portálu FDb.cz

Během studia FAMO v Písku začal psát pro filmový portál FDb.cz, kterému je věrný dodnes. Vedle stovek filmových recenzí, tematicky specializovaných filmových článků, aktualit a profilů osobností má na kontě i desítky rozhovorů s českými a některými zahraničními herci, herečkami a tvůrci, včetně Zdeňka Svěráka, Markéty Irglové nebo Johna Maddena. Jako filmový novinář se účastní filmových festivalů a také natáčení českých i v ČR natáčených projektů.